9 marca 2014

Rozdział 1

Jak mówiłam 3 komentarze i pierwszy rozdział.:))) Drugi rozdział dodam również jak pojawią się 3 komentarze chce wiedzieć po prostu czy mam dla kogo pisać:)) uwagi mile widziane już wam nie truję miłego czytania! :)))
Macie piosenkę żeby miło się czytało.  http://www.youtube.com/watch?v=GCdwKhTtNNw&noredirect=1
Damon.
Byłem taki głodny, spragniony krwi i przydarzyła mi się okazja chyba wszechświat mnie wielbi. Kiedy młode dziewczyny się nauczą żeby nie chodzić o tej porze i to jeszcze po lesie. Ale co mnie tak naprawdę to obchodziło. Śledziłem moją ofiarę, trochę się nią bawiłem. Piękny widok młoda niewiasta biegnąca po lesie, a na dodatek taka niezdarna bo upadła. Wykorzystałem to i ją złapałem od tyłu.
- Puść mnie! - zaczęła krzyczeć i szarpać się.- Dobra w sumie trochę mi się nudziło więc ją puściłem pobawię się jeszcze trochę.
- No skoro tak pięknie prosisz – Powiedziałem, a ona pobiegła przed Siebie krzycząc "zostaw mnie w spokoju proszę." Ta część zawsze mnie bawi, naiwne, głupie panny.
- Dobra Damonie koniec zabawy - Mówiłem do siebie i w try miga znalazłem się przed dziewczyną. Darła się, a mnie zaczęło to irytować.
- Przestań krzyczeć, głowa mi już pęka. - Złapałem ją za talię i przyciągnąłem do siebie obnażyłem moje kły już chciałem ją ugryźć, ale zatrzymałem się. Spojrzałem na nią, płakała. Kogoś mi przypominała.
- Wiesz co chyba to twój szczęśliwy dzień nie zamierzam Cię zabijać. - Uśmiechnąłem się do niej.
- Chyba sobie żartujesz! - Krzyknęła.
- A to jednak chcesz żebym Cie zabił, te dzisiejsze nastolatki są takie niezdecydowane. - Moja twarz szybko zmieniła wygląd już miałem ją ugryźć, ale dziewczyna mi przerwała w duszy się uśmiechnąłem.
- Niee! Przestań! Puść mnie proszę! - Spojrzałem na nią. Cholera naprawdę mi kogoś przypominała.
- No niech pomyślę, dobrze, ale nie będziesz uciekać – Wpłynąłem na nią bo wiadomo puściłbym ją a ona by zaczęła uciekać, a szczerze już mi się nie chciało za nią biegać. Przyglądałem się jej jeszcze chwile i nagle mnie olśniło.
- Katherine czy to Ty?! - Nie mal, że to wykrzyczałem.
- Co ?! Jaka Katherine? - powiedziała przez łzy. Nie no albo usnąłem po dobrej imprezie albo nie wiem zwariowałem.
- To kim Ty jesteś w takim razie?
- Jestem Elena, Elena Gilbert! - Ups, właśnie zdradziłem kim tak naprawdę jestem przypadkowej osobie. A przecież jej teraz nie zabije tym bardziej, że wyglądała jak Katherine. Musiałem jakoś złagodzić sytuację.
- Nie bój się mnie nic Ci nie zrobię, po prostu szedłem za Tobą i się mnie wystraszyłaś nie będziesz pamiętać tego, że próbowałem Cię ugryźć. Jestem normalnym człowiekiem. - Znowu ją zahipnotyzowałem.
- Kim jesteś? i czego chcesz ode mnie? - Powiedziała już spokojnie, ale dalej chyba wystraszona była.
- Jestem Damon Salvatore - Uśmiechnąłem się czarująco....

Elena.

Co za idiota straszy dziewczynę o tej porze. Nie będę się z nim kłócić bo tak naprawdę nie wiem co zamierza ze mną zrobić.
- Więc Damonie, powiedz mi czemu szedłeś za mną cały ten czas?
- Tak piękna dziewczyna nie powinna chodzić sama o tej porze. – Widziałam jak się uśmiechnął nie powiem kolana ugięły się pode mną.
- Poradzę sobie, dziękuję. – Powiedziałam i ruszyłam do przodu. Chciałam jak najszybciej wziąć szybki prysznic i położyć się spać.
- Eleno nie daj się prosić pozwól mi się odprowadzić – Chyba tak łatwo się go nie pozbędę.
- Dobrze Damonie więc chodź. – O dziwo bardzo szybko znalazł się obok mnie. Cała drogę miałam wrażenie, że pożerał mnie wzrokiem. Ale chyba wcale mi to nie przeszkadzało.
- No to jesteśmy. – pokazałam mu ręką na biały dom, światła w domu na szczęście były zgaszone więc ominą mnie pytania cioci Jenny.
- Hym piękny dom.- teraz gdy padło na nas światło pobliskiej latarni zauważyłam, że jest przystojny. Ciemne włosy, niebiesko-zielone oczy, ostre rysy twarzy. Choć ubrany był cały na czarno, ale dodawało mu to uroku na pewno był marzeniem miliony kobiet.
- Kim jest Katherine? - Wyraz jego twarzy się zmienił gdy spytałam się o dziewczynę.
- Starą znajomą jesteś bardzo podobna do niej, pomyliłem Cię z nią zresztą nie ważne – znowu uśmiechnął się w ten swój dziwny sposób, podobało mi się to.
- Skoro tak – Chwilę patrzyliśmy się na siebie, coś iskrzyło między nami, chyba. Tak mi się przynajmniej wydawało.
- Będę już szła jestem trochę zmęczona.
- I trochę brudna. - Brunet pokazał na mnie palcem, faktycznie byłam brudna. Ciuchy nadawały się do wyrzucenia.
- Dobranoc Eleno. - Damon pocałował mnie w policzek, a lekki dreszcz przeszedł mi po ciele. Czułam jak poliki robią się czerwone. Patrzyłam jeszcze na niego jak odchodzi.
- Hej, Damon spotkamy się jeszcze? - Spytałam, bardzo chciałam jeszcze go spotkać coś mnie zafascynowało w nim.
- Może. - posłał mi ten czarujący uśmieszek. Może? To wszystko. Czyli tylko ja byłam nim zainteresowana. Coś zakuło mnie w sercu.

Byłam już w pokoju, wzięłam piżamę i poszłam do łazienki. Zdjęłam z siebie te brudne ciuchy i wskoczyłam pod prysznic. Ciepła woda spływała po moim ciele. Tego było mi trzeba. Wzięłam żel, wtarłam go w moje ciało. Opłukałam się, sięgnęłam po ręcznik, starannie się wytarłam i ubrałam w piżamę.
Szybko znalazłam się w łóżku. Leżałam, ale nie mogłam usnąć. Myślałam o Damonie, był strasznie tajemniczy. Obiecuję, że dowiem się o nim czegoś i na pewno go zdobędę. Ziewnęłam i udałam się do krainy snów.

Damon.

Piękna Elena Gilbert. Już na pierwszy rzut oka było widać różnice po między nią a Katherine. Inaczej pachniała, inny ton głosu. Wydawała się dobra, aż za dobra. Miała coś w sobie co mnie do niej ciągnęło. Dość tego myślenia bo głodnieje od tego. Rozejrzałem się po okolicy, ale jedynie co zauważyłem to jakiegoś kota. Cóż przystojniaku dzisiaj musi Ci wystarczyć krew z torebki.
Postanowiłem wrócić do pensjonatu.
Wampirzym tempie znalazłem się w piwnicy i wyciągnąłem woreczek z krwią. Poszedłem do salonu. Było jakoś dziwnie cicho i spokojnie. Przelałem krew do szklanki w tym momencie usłyszałem jakiś huk. Odwróciłem się a drzwi były otwarte.
- Kto sobie robi jaja z mojej osoby, uprzedzam, że pożałujesz tego.- Mówiłem całkiem rozbawiony.
Jednak wolałem pozostać czujny. Rozejrzałem się do o koła niczego jednak nie dostrzegłem. Zacząłem sobie pogwizdywać i wypiłem zawartość szklanki. Wampirzym słuchem usłyszałem, że ktoś idzie w moim kierunku, odwróciłem się.
- Stefan. - Rzuciłem się na brata i przyparłem go do ściany. - Co za miła niespodzianka. Rozumiem rodzinna wizyta.
- Daruj sobie Damonie, nie wróciłem po to by się kłócić. - Nie powiem zaciekawiła mnie obecność młodszego brata, puściłem go. - To co Cię sprowadza do Mystic Falls?
-
Pierw Damonie powiedz co Ty tu robisz? - Spojrzał na mnie, stał prosto ze skrzyżowanymi rękoma.
- Interesy, nuda, i coś tam się jeszcze znajdzie. - Pomyślałem o Elenie, ale nie będę o niej mówił Stefanowi.- Teraz twoja kolej bracie albo inaczej pogadamy.
- Coś złego zdarzy się w
Mystic Falls...



9 komentarzy:

  1. jestem pod wrazeniem dobrze napisane, Damon jak Damon jest cudowny czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak: fabuła bardzo fajna. Zaczyna mnie wciągać, jednakże dostrzegłam parę błędów w składni zdań, ale nie będę się czepiać. Dopiero zaczynasz i wiem z własnego doświadczenia, iż na początku nie wszystko da się ogarnąć. ;)
    Piszesz ciekawie, co jest ogromnym plusem :D Pierwsze spotkanie Eleny i Damona urocze ;)
    Uwielbiam tę dwójeczkę :)
    Nic tylko czekać na następny rozdział ;)
    Pozdrawiam oraz życzę weny :*
    delena-inna-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za cenne uwagi i popracuję nad tymi błędami :)) Tobie też życzę weny i odwiedzę twojego bloga:*

      Usuń
  3. Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Naprawdę dobrze piszesz i oby tak dalej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 rozdział pojawi się jutro albo we wtorek :)

      Usuń
  4. Cześć i witam :)
    Może od razu zacznę od tego, co mam powiedzieć.
    Fabuła jest ciekawa, inna, wciągająca, jednakże denerwuje mnie kilka faktów, o których w łagodny sposób Ci napomknę :) Tylko się nie obraź :P
    Po pierwsze składnia zdań... Zwracaj większą uwagę na to, jak piszesz. Ortografia, interpunkcja, gramatyka... To wszystko wpływa na przyjemność czytania :) Też się strasznie czepiać nie chcę, bo zaczynasz, ale możesz być od początku coraz lepsza, nie? :D
    Dalej: pomyśl może nad tym, aby trochę zwolnić dziejące się wydarzenia, hm? Może trochę więcej opisów? Dłuższe dialogi? Ja uwielbiam się Deleną delektować, a u Ciebie wszystko jest taaaak szybko, że żałuję, że się już skończyło! :C
    Po trzecie: uważaj na powtórzenia. W "internetach" jest mnóstwo słowników synonimów. Poszperaj, a znajdziesz ;D
    To tyle mojego marudzenia. Pisz, pisz i pisz, to wszystkiego się nauczysz. Oby wena Cię nie opuściła :D Oczywiście lądujesz w Obserwowanych, będę śledzić dalsze Twoje losy.
    Pozdrawiam serdecznie z bloga:
    http://true-story-of-delena-2.blogspot.com/

    PS: Jeszcze pomyśl o akapitach, bo też wygodniej się czyta, a oczy się mniej męczą :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażę nawet podziękuję Ci za te fakty :D Bardzo mi to pomoże. Sama zaczynam spostrzegać, że nie wszystko jest tak jak być powinno.
      Oczywiście zwolnię fabułę, dodam więcej opisów i akapity również dodam I BEDZIĘ DUUUŻO DELENY, żebyś mogła się nią delektować :D :)))

      Usuń
  5. Już dawno nie czytałam opowiadań o Delenie, więc miło, że "coś" pojawiło się na mojej drodze. Przyznaję, że pomysł zapowiada się dobrze, ale ogólnie również mam kilka uwag. Wiadomo, że takie są przydatne dla początkujących i nie tylko.
    Na wstępie przyczepię się o wygląd. Źle czyta się, kiedy zamiast jednolitego tła jest zdjęcia. Poszperaj i poszukaj szablonu dla siebie, bo pierwsze wrażenie jest ważne, a obecnie nieco odstrasza na pierwszy rzut oka.
    Również jestem za tym, abyś zwolniła akcję i skupiła się na opisach. Zbyt wiele dialogów też nie jest zbyt dobr. Nie popadajmy ze skrajności w skrajność.
    Wiktoria wspomniała już o ortografii, interpunkcji, itp. więc nie będę powielać. Osobiście uważam, że uciążliwe jest takie zmienianie punktu widzenia. Może zdecyduj się na pisanie jako jedna postać, ewentualnie jako narrator wszechwiedzący? Jest też opcja pisania jednego rozdziału jako Elena, a drugiego jako Damon. Pomyśl nad zmianą tego.
    Podsumowując. Zajrzę tutaj jeszcze. Popracujesz trochę nad ogółem i będzie naprawdę dobrze. Tak więc czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenne uwagi, naprawdę ! rozdział pojawi się niedługo muszę nad nim popracować jeszcze żeby wszystko już było okej:)

      Usuń